Blog

Ügynökség vs. in-house marketing

Ez az írásunk elsősorban azoknak szól, akiknek már van meglévő vállalkozása vagy tervezi, hogy vállalkozást indít.

Annyit az elején le lehet szögezni, hogy 2018-ban nagyon ritka az olyan vállalkozás, amelynek nincs szüksége marketing és reklám tevékenységre ahhoz, hogy a vállalkozása fejlődjön, növekedjen hosszútávon. Itt nagyon fontos kiemelni, hogy attól, hogy Te, mint vállalkozó azt hiszed, hogy nincs szükséged marketingre, az egyáltalán nem olyan biztos, hogy úgy is van.

Javasoljuk, kérd szakértő segítségét, hogy segítsen e kérdés megválaszolásában!

Read more

5 tanács, hogy a Facebookod még hatékonyabb legyen!

Így használd a Facebookot a marketing stratégiádban hatékonyan.

Egy kampány létrehozása, futtatása, optimalizálása az üzleti weboldalon egy kihívást jelentő feladat. Ahhoz, hogy felhasználóbarát tartalmakat hozz létre, amely eredményeket és konverziókat hoz sok tényezőt kell figyelembe venni.

Nem elég csak létrehozni, illetve működtetni ezt az oldalt. Reklámozni kell azt és biztosítani, hogy a megfelelő emberek tudjanak rólad és a tartalmadról. Szerencsére a social média korszakában élünk, ami sokat segíthet az üzleti piacon. A sok közösségi média marketing stratégiában a közös taktika: a Facebook.

Read more

Facebook vs Google

Facebook vs Google

Ez az infografika segít eldönteni, hogy a te marketing kampányod céljának eléréséhez, melyik hirdetési forma felel meg jobban. Az infografikában láthatod, hogy milyen célzási lehetőségek vannak a Facebook és a Google esetében és milyen célokat érhetsz el velük.

Read more