Hogyan lehet Facebook organikus carousel posztot létrehozni 2023-ban?

A Facebook carousel poszt az egyik legjobban működő poszt típus volt. Nézzük meg, hogyan lehet kitenni egy ilyet 2023-ban az új felületen?

Miért használjunk Facebook carousel (lapozós poszt) bejegyzéseket a marketingünkben?

  1. Nagyobb interakció: Az ilyen bejegyzések lehetőséget kínálnak arra, hogy a felhasználók többféle módon kölcsönhatásba lépjenek az oldallal/tartalommal. Minél több interakció történik (kattintások, kommentek, megosztások), annál nagyobb esély van arra, hogy a bejegyzés eljut több emberhez.

  2. Bemutathatunk több terméket vagy szolgáltatást: Egyetlen bejegyzésben bemutathatunk több terméket vagy szolgáltatást, mintha külön-külön tennénk közzé őket. Ez nem csak időt takarít meg, hanem lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyebben összehasonlíthassák az ajánlatokat.

  3. Egyedi sztorikat mesélhetünk el: A carousel bejegyzésekkel egyedi sztorikat mesélhetünk el, amelyek vonzzák a felhasználók figyelmét. Például bemutathatjuk egy termék különböző funkcióit, vagy bemutathatjuk, hogyan használják a terméket a valós életben.

  4. Növelheti a konverziós arányt: A carousel bejegyzések lehetőséget kínálnak a konverziós arány növelésére. Minden kártya egyedi linket tartalmazhat, amely közvetlenül a weboldalunkra, egy termékoldalra, vagy akár egy konverziós oldalra is vezethet. Ezzel a módszerrel növelhetjük a forgalmat és az értékesítést.

Hozzunk létre egy carousel bejegyzést a Facebookon!

Menj a Meta Business Manager fiókodba és nyisd meg a hirdetési fiókod! Hozz létre egy próba kampányt, hirdetési készletet, és hirdetést!

 
3 Ads Manager Manage ads Campaigns

Ha nem szeretnél fizetett kampányt futtatni, és inkább csak organikusan szeretnél carousel bejegyzést közzétenni, kérlek győződj meg róla, hogy szünetelteted a kampányt és/vagy a hirdetési csoportot.

Hozd létre a hirdetést, ahogy azt egy Traffic Meta kampány esetén tennéd!

Facebook carousel kampány

Minden kártyához hozzáadhatsz egy egyedi URL-t:

caousel egyedi url

Amint befejezted a hirdetésed, közzé kell tenned a kampányt. Ezután kattints a bal oldali menüre és görget le a „Page posts” (azaz „Oldalbejegyzések”) lehetőségig (az „Engage customers„)

Facebook Oldalbejegyzések

Győződj meg róla, hogy a jobb felső legördülő menüből a megfelelő Facebook oldalt választod ki!

Válaszd ki az Ad posts menüpontot a bal oldalon!

hirdetési bejegyzések

Kattints az elkészült kreatívra, és megnyílik az előlnézeti kép:

hirdetési előnézeti kép

Ütemezheted a bejegyzést későbbi dátumra, vagy azonnal közzéteheted:

carousel poszt közzététele

Kész vagyunk 🙂

Facebook carousel poszt

Sajnos a Meta nehezé teszi őket organikus bejegyzésként közzétenni. Remélem ez az útmutató segít.

Ha olyan ügynökséget keresel, amely segít neked a Facebook hirdetések futtatásában, nyugodtan lépj velünk kapcsolatba vagy iratkozz fel a hírlevélre.

Források: Youtube videó

Add meg az adataidat és azonnal küldjük az e-bookot!

.

Add meg az adataidat és azonnal küldjük az e-bookot!

.