fbpx

We Love Digital

Digital Agency

Kövess bennünket az Instagramon!

Görgess lejebb
back to top
a

We Love Digital

  /  Dóri   /  Miért időzítsd az Instagram posztokat és storykat?

A közösségi média tartalmak időzítésének számos pozitívuma van: időt nyerhetsz vele, fokozhatod az elköteleződést és növelheted a követők számát. Bejegyzésünkből megtudhatod, hogy milyen előnyökhöz juthatsz azzal, ha előre dolgozol és a posztjaid dolgoznak helyetted.

 

  • Figyelj a megjelenésre!

A kinézet és a megjelenés elsődleges szempont a vizuális ingerekre építkező Instagram esetében. A megszerkesztés nélküli profilok ugyan továbbra is népszerűek, ennek ellenére fontos, hogy legyen valamiféle összhang a képek között.

Egyre többen keresnek rá kedvenc márkájukra Instagramon, ezért ugyanúgy oda kell figyelni a kinézetre, akár egy weboldal esetében. Mint a kezdőoldalnál, itt is számít, hogy milyen első benyomást tudsz tenni a látogatódra. Nem mindegy, hogy hogyan néznek ki egymás mellett, alatt és felett az egyes posztok, de már nem elég, ha csupán ezekre figyelsz. Az Instagram storyk és videók esetében is ügyelned kell az esztétikus megjelenésre. A tartalom megtervezése segítségedre lesz ebben.

 

  • Nyerj időt!

Ha továbbra is manuálisan posztolsz az Instagramra, egy idő után azt veheted észre, hogy kevesebb időd jut más projektekre. Az időzítéssel kiküszöbölheted ezt, és több időd jut olyan feladatokra, mint a különböző céljaid megvalósítása vagy egy erősebb online közösség kiépítése.

Jelölj ki egy napot a héten, amikor előre megírod és összeállítod a posztjaidat, ezután pedig időzítsd őket bizonyos napokra.

 

  • Legyél offline!

Az Instagram posztok ütemezésével értékes időd szabadulhat fel, és néha érdemes kihasználni ezt a pár órát arra, hogy félretedd a kütyüket. Engedd meg magadnak a szabadságot, hogy minőségi időtöltést tervezz be a fennmaradó idődre.

 

  • Posztolj gyakrabban!

Nincs mit szépíteni, a következetesség az, ami igazán eredményes tud lenni az Instagramon. A posztok időzítésével egyrészt mindig lesz egy kész tartalmad, másrészt a követőid is tudják, hogy mire számíthatnak tőled. A következetesség növeli az elkötelezettséget, a követők nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a tartalmaiddal.

  • Posztolj a megfelelő időben!

Az egyes Instagram fiókok követői más-más időpontokban aktívak. Figyeld az elemzéseket, és derítsd ki, hogy melyik az a nap és napszak, amikor több elérést eredményeznek a posztjaid.

Egy jó időzítéssel posztjaid előbbre kerülnek az Instagram felhasználók hírcsatornájában, növelve ezzel az elköteleződést.

 

  • Írj hosszabb szövegeket!

Az Instagram korábban csak a látványról szólt, de egyre inkább azok a posztok a népszerűbbek, ahol hosszabb szöveg is kapcsolódik a képhez. A terjedelmesebb bejegyzésekkel még nagyobb betekintést tudsz nyújtani követőidnek abba, hogy ki is vagy te, mivel foglalkozol és mit képvisel a márkád.

Az időzítésnek köszönhetően a szövegeidet is megtervezheted előre, így bőven van időd a megfogalmazásra.

 

  • Tereld a forgalmat a weboldaladra!

A legtöbb vállalkozás számára az Instagram marketing célja, hogy minél több felhasználót tereljen át a weboldalára, ahol még többet megtudhatnak a márkáról, egyéb online tartalmakat érhetnek el és nem utolsósorban vásárolhatnak.

Az esztétikus megjelenés mellett tehát nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a cél az, hogy a lehető legtöbb követő kattintson át az Instagramról a weboldalra. Ezt könnyen megteheted, ha az Instagram storyban vagy a profilod leírásában elhelyezed a weboldalad címét.

Minden egyes előre ütemezett posztnál figyelj arra, hogy valamilyen módon áttereld a követőket akár az adott termék oldalára, akár csak magára a weboldaladra.

 

  • Tervezd meg a kampányokat!

Új terméket vezetnél be, vagy egy különleges kampányt tervezel? Az előre ütemezésnek köszönhetően még sosem volt ennyire egyszerű elkészíteni a kampányokhoz tartozó posztokat.

Készíts kedvcsináló tartalmakat, posztolj az indulás napján, és időzíts posztokat a kampány hátrelévő idejére is.

 

Forrás: Later

Fotók: Pexels