fbpx

We Love Digital

Digital Agency

Kövess bennünket az Instagramon!

Görgess lejebb
back to top
a

We Love Digital

  /  Dóri   /  Tippek egy sikeres Black Friday kampányhoz

A Black Friday minden évben az USA-ban népszerű hálaadás ünnepe utáni péntekre esik, ez az a nap, amivel elindul a karácsonyi bevásárlási szezon. Néhány éve már Magyarországon is számos akcióval készülnek erre az alkalomra a cégek, egy jó marketing stratégia összeállítása tehát elengedhetetlennek számít. Növeld te is a bevételedet, és készülj egy hatékony tervvel a Fekete Péntekre!

  • Vásárlást generáló tartalom

Jelöld meg a termékeidet a hozzájuk tartozó közösségi média posztokban, ez segít, hogy követőid egyetlen kattintással a webshopodba jussanak! Használd a carousel típusú posztokat, ahol egyszerre több terméket is be tudsz mutatni!

  • Óránként új kedvezmény

Készülj minden órában más kedvezménnyel a Black Friday alkalmából! Ezzel a módszerrel aznap akár többször is a webshopodba csábíthatod a vásárlóidat. Az akcióról időben tájékoztasd a követőidet a közösségi média felületeken!

  • Megfelelő célközönség

Az Y generáció az egyik legnagyobb vásárlóközönség, ha Black Friday akciókról van szó. Érdemes a stratégiád megtervezésekor figyelembe venni többek között a célközönséged életkorát, nemét és hogy melyik napszakban a legaktívabbak.

  • Adj még többet!

A kedvezményeken túl készülj egyéb ajánlatokkal is a vásárlóid számára, legyen az ingyenes szállítás, bónuszpontok, meglepetés termék vagy ajándékkártya! Kényeztesd el a vevőidet, hogy még elkötelezettebbek legyenek a márkád iránt!

  • Használj hashtageket!

A hashtagekben hatalmas erő rejlik, ha megfelelően használod őket. Válassz releváns hashtageket a Black Friday akciódhoz, mint a #blackfriday #blackfriday2020 #feketepéntek stb.! Ezzel lehetővé teszed, hogy a nap ajánlatait kereső potenciális vevők rád találhassanak.

  • Extra ajánlatok

„Vegyél 2 terméket, a harmadikat ajándékba adjuk!” Ezek és az ehhez hasonló ajánlatok a Black Friday kampányodban is helyet kaphatnak. Posztolj róla, vagy küldj hírlevelet a feliratkozóidnak!

  • Célozz a kosárelhagyókra!

Sok potenciális vásárló hagyja ott a termékeit a virtuális bevásárlókosárban, érdemes rájuk célozni a hirdetéseiddel, és újból felajánlani nekik az adott terméket. Mivel egyszer már érdeklődtek iránta, egy kedvezménnyel sikeresen vissza tudod őket csábítani a webshopodba.

  • Hosszabbítsd meg az ajánlatodat!

Ne ragaszkodj a pénteki naphoz, gondolj azokra is, akik már korábban érdeklődnének az akcióid iránt, vagy épp ellenkezőleg: lemaradtak volna a Black Friday ajánlataidról! Készülj nekik extra kedvezményekkel!

  • Mindent a maga helyén

Több közösségi média felületen is aktív vagy? Rendszeresen küldesz hírleveleket? Blogbejegyzéseket írsz a követőidnek? Készülj a különböző felületekre különféle akciókkal, tervezd meg testreszabottan a kampányaidat!

  • Előrendelési lehetőség

Adj lehetőséget vásárlóidnak, hogy előrendelhessék az adott termékeket! Természetesen ugyanazokkal a kedvezményekkel készülj, mint a Black Friday napján! Ezzel a módszerrel elkerülheted, hogy a nagyobb érdeklődés miatt hiánycikkek legyenek a termékeid.

  • Figyelj az összhangra!

A különböző felületekre különböző tartalmakat kell készítened, de figyelj arra, hogy megmaradjon köztük az összhang. Használj hasonló stílusú megszólítást, nevezd el az akciódat és legyenek egységesek a kreatívjaid mind kinézetben, mind színvilágban!

 

Fotók: pexels.com