We Love Digital

Digital Agency

Kövess bennünket az Instagramon!

Görgess lejebb
back to top
a

We Love Digital

  /  Dóri   /  Milyen social media posztokat használj webshop tulajdonosként a Facebookon?

Akár egy működő webshopot üzemeltetsz, akár fontolgatod, hogy belevágj egy webshop felépítésébe, előbb-utóbb szükséged lesz egy (vagy több) közösségi média felületre, ahol minőségi posztokkal, tartalmakkal kell fenntartanod a követőid figyelmét, és egyúttal új vásárlókat is bevonzani velük. Bejegyzésünkben tippeket adunk, hogy milyen poszttípusokat használj, és konkrét példákat is mutatunk, hogy minél változatosabb tartalmakat készíthess Facebook oldaladra.

  • Posztolj a termékekről!

Nem is kérdés, hogy egy webshop szempontjából elsődleges az ott megtalálható termékek minél több felületen történő népszerűsítése. Keress egy jó minőségű termékfotót a Facebook posztodhoz, és kreálj hozzá egy informatív, ugyanakkor érdekes és figyelemfelkeltő szöveget. Használd bátran az emojikat is.

  • Használd ki a Carouselben rejlő erőt!

A lapozgatós, hivatalos nevén Carousel elrendezése a termékfotóknak jó ötlet, ha egyszerre több termékedet is szeretnéd megmutatni a posztodban. Nemcsak maga a kép jelenik itt meg, hanem közvetlenül át tudod irányítani Facebook követőidet a webshopodra, egyenesen az adott termék oldalára. Ennél a poszttípusnál se maradjon el a kreatív szövegezés, és nyugodtan helyezz el a poszt végén egy CTA-t (Call To Action), amiben megkéred a követőidet, hogy látogassanak el a webshopodba.

  • Tegyél fel kérdéseket!

A minél több interakció (komment, lájkok, megosztások) nagyobb elérést is tud biztosítani az egyes posztjaidnak. Indítsd a posztodat egy kérdéssel, kérd ki a követőid véleményét valamilyen témában, valamelyik termékeddel kapcsolatban, és ösztönözd őket, hogy komment formájában válaszoljanak neked.

  • Ossz meg egy vásárlói fotót!

Kérj fotókat vásárlóidtól, vagy keress rá a saját hashtagedre Instagramon, és oszd meg ezeket a fotókat egy-egy Facebook posztban. Ne felejtsd el feltüntetni a kép készítőjének a nevét.

 

  • Kérd ki a vásárlóid véleményét!

Időnként nézz rá a Facebook oldaladra érkező véleményekre. Reagálj rájuk, akár pozitív, akár negatív vélemény érkezett. A pozitív visszajelzéseket pedig oszd meg Facebook posztok formájában, és biztasd követőidet, hogy értékeljék ők is a termékeidet vagy a szolgáltatásodat.

  • Emlékezz meg a jeles alkalmakról!

Ünnepnapok, évfordulók, világnapok vagy egy hosszú hétvége – valamilyen apropó mindig adott ahhoz, hogy abból az alkalomból készíts egy posztot Facebook oldaladra. A témát igazítsd a webshopodhoz, és válassz egy jó minőségű, egyedi képet.

  • Használd fel a blogbejegyzéseidet!

A webshopod mellett jó, ha van egy blogfelület is, amin időnként egy-egy hosszabb bejegyzésben írsz a termékeidről vagy a hozzájuk kapcsolódó témákról. A blogbejegyzések jó alapot szolgáltatnak egy-egy Facebook poszthoz, ezért bátran oszd meg őket a közösségi média oldaladon.

 

A képekhez ügyfelünk, az Imagine Baby Facebook oldalán található posztokból válogattunk.