We Love Digital

Digital Agency

Kövess bennünket az Instagramon!

Görgess lejebb
back to top
a

We Love Digital

  /  Dóri   /  Most indult a webshopod? Ezekre figyelj, hogy még több vásárlót érhess el!

Termékfotók feltöltve, termékleírások megfogalmazva, szállítási információk megadva: elindult a webshopod, de sajnos ennyi nem lesz elég a sikerhez. A következő lépés, hogy megszólítsd a potenciális vásárlóközönségedet, és minél többen döntsenek úgy, hogy ellátogatnak a webshopodba. Érj el még több vevőt tippjeink segítségével!

 

  1. Építsd az e-mail listádat!

Egy jól felépített e-mail marketing stratégiának nagy szerepe van webshopod népszerűsítésében. Gyűjts minél több e-mail címet, természetesen az adatvédelmi szabályzat betartása mellett. Miután elegendő e-mail cím birtokába kerültél, elkezdhetsz gondolkodni azon, hogy valamilyen kedvezményt biztosíts számukra a webshopodban történő vásárlás során, legyen az árkedvezmény vagy ingyenes szállítás. Érdemes fenntartani a kommunikációt az e-mail címek tulajdonosaival hírlevelek formájában, ahol naprakész információkat tudsz nyújtani nekik a webshopod legújabb termékeiről, akcióiról.

  1. Használd a közösségi médiát!

Az egyik legegyszerűbb és leghatékonyabb módja, hogy minél több embert érj el organikusan, ha aktívan jelen vagy webshopoddal a közösségi média felületeken. Találd meg az általad forgalmazott termékhez/szolgáltatáshoz legjobban passzoló felületet, ahol valóban azt a célközönséget érheted el, akik egyben a vásárlóid is lehetnek. Szánj időt a rendszeres posztolásra, használd a megfelelő hashtageket, tartsd a kapcsolatot követőiddel kommentek formájában.

  1. Ne feledkezz meg a SEO-ról!

Figyelj oda a webshopodon található összes tartalomra – legyen az termékleírás, kép vagy blogbejegyzés – SEO szempontjából, azaz olyan kulcsszavakat használj, amivel optimalizálhatod a weboldalt a keresőmotorok számára. Használd tudatosan és következetesen ezeket a témádhoz kapcsolódó kulcsszavakat.

  1. Készíts érdekes tartalmakat blog formájában!

Még nagyobb forgalmat terelhetsz webshopodra, ha olyan releváns és érdekes blogbejegyzéseket osztasz meg, amik szorosan kapcsolódnak az általad kínált termékekhez vagy szolgáltatásokhoz. Ezáltal lehetőséget biztosíthatsz, hogy a vásárlóid még jobban megismerjék a webshop kínálatát, és az sem utolsó szempont, hogy szakmailag is kitűnhetsz egy-egy jól megírt cikkel, ami még hitelesebbé tehet a vevőid szemében.

  1. Használd ki a Google Ads előnyeit!

A Google Ads egy tökéletes eszköz arra, hogy a keresőmotorok első oldalán szerepelhess minden egyes alkalommal, amikor valaki abban a témában keresgél, amit a te webshopod képvisel. Hatékonyan érhetsz el új vásárlókat a segítségével, és még nagyobb forgalmat terelhetsz a webshopra.

  1. Hirdess a közösségi média felületeken!

Miután megtaláltad, hogy mely közösségi felületeken aktív a célközönséged, érdemes belevágni a fizetett online hirdetésekbe. A hirdetéseknél ne csak a szövegre figyelj, a hozzá tartozó kép is legyen kifogástalan minőségű: válassz a termékfotók közül vagy készíts külön kreatívokat az egyes kampányaidhoz.

  1. Alkalmazd a keresztpromóciót!

Keress egy olyan márkát, terméket, ami valamilyen módon kapcsolódik az általad kínált árucikkekhez vagy szolgáltatásokhoz, és találjatok ki egy keresztpromóciós együttműködést. Nemcsak egymás webshopját népszerűsíthetitek, de olyan új és releváns közönséghez is eljuthatsz ezáltal, akik eddig még nem ismerték a vállalkozásodat.

  1. Válj szakértővé!

Az online térnek köszönhetően számos lehetőség adódik, hogy megmutathasd magad és a webshopod. Vegyél részt online eseményeken, készíts webináriumot a webshopod témájával kapcsolatban. Ha a rendszeres videómegosztás szerepel a terveid között, érdemes elindítanod egy YouTube csatornát, ahol szakmai szempontból mutatod meg a termékeidet.

  1. Dolgozz együtt influencerekkel!

A webshopod által forgalmazott termékek egyik legjobb reklámarcai az influencerek. Keress egy olyan influencert, aki valamilyen módon kapcsolódhat hozzád, és a követőtáborát is érdekelhetik a termékeid. Könnyedén növelheted a márkád ismertségét és újabb vevőkre tehetsz szert.

 

Fotók: pexels.com