We Love Digital

Digital Agency

Kövess bennünket az Instagramon!

Görgess lejebb
back to top
a

We Love Digital

  /  Dóri   /  10 ok, hogy miért van szükséged egy blogra a webshopod mellett

Terveid között szerepel egy webshop létrehozása, esetleg már most rendelkezel egy webáruházzal? A termékek és leírásaik feltöltésén túl is van egy lehetőség, amivel még több vásárlót szólíthatsz meg: indíts blogot! A blog tökéletes terep arra, hogy az általad forgalmazott termékekről vagy a hozzájuk kapcsolódó témáról bővebb információt nyújthass vevőidnek. Összegyűjtöttünk 10 okot, hogy miért vágj bele a blogolásba!

 

  1. Kulcsszavakkal előbbre jutni

A blog az egyik legjobb eszköz arra, hogy minél nagyobb forgalmat terelhess webshopodra. A blogfelület rendszeres posztjai megnövelik a weboldalon található tartalom mennyiségét, ezáltal nő az esélye, hogy minél több embert érhess el organikusan. Fontos, hogy nagy hangsúlyt kapjon a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, és minden blogbejegyzés tartalmazza a releváns kulcsszavakat.

  1. Szakértő szemmel

Könnyen a webshopodon forgalmazott termékek szakértőjévé is válhatsz egyúttal, ha a blogodon olyan informatív tartalmakat osztasz meg, amik szorosan kapcsolódnak az árucikkekhez. Lehetnek ezek a tartalmak könnyedebb hangvételű, tippeket, trükköket megosztó írások, de ha a téma engedi, komoly, szakmai stílusú bejegyzésekkel is készülhetsz. A vásárlásra ösztönzés is felbukkanhat ezekben a tartalmakban, de ne azon, sokkal inkább a tájékoztatáson, szórakoztatáson legyen a hangsúly.

  1. Mesélj el egy történetet!

Az emberek többsége imádja a történeteket, főleg, ha azok valós személyeket mutatnak be és valamilyen módon inspirálnak. Használd ki ezt, és kérd meg vásárlóidat, hogy meséljék el neked a történetüket. Hogyan segített nekik az általad forgalmazott termék vagy szolgáltatás? Honnan indultak és hová jutottak általa? Mutass be több olyan embert blogbejegyzés formájában, akik elégedettek voltak, hadd inspirálják a többi vásárlódat is.

  1. Aktualitások megosztása

Új termékek kerültek fel webshopod kínálatába? Ne felejtsd el megosztani a jó hírt blogbejegyzés formájában sem. Ugyanígy tökéletes terep a blogfelület a különféle akciók, nyereményjátékok vagy bármilyen, a webshopoddal kapcsolatos aktualitás megosztására.

  1. Konverziók növelése

Egy jól felépített blog nemcsak nagyobb forgalmat irányít a webshopodra, de a konverziók arányát is növeli. A blogbejegyzéseknek köszönhetően hitelessé válhatsz vásárlóid szemében, és ez segít, hogy megbízzanak benned és még elkötelezettebbek legyenek.

  1. Közösségépítő kommentek

Közösségépítő szerepe van az egyes blogbejegyzésekhez érkező kommenteknek. Figyelj arra, hogy mindig naprakész legyél, és válaszold meg a felmerülő kérdéseket. A nem odaillő kommenteket pedig moderálhatod, még mielőtt megjelennének a bejegyzés alatt.

  1. Ösztönözd a márkahűséget!

Hiába forgalmazod a világ legjobb termékeit, ha nem alakul ki vásárlóidban a márkahűség. A stabil márkahűséget persze nem a blogbejegyzésekkel fogod megteremteni, de nagyon sokat számít, ha a vásárlók látják, azzal, ha ellátogatnak az online boltodba, a termékeken kívül számos szakmai témával is találkoznak. Emeld ki a különféle közösségi tevékenységeidet, jótékonysági együttműködéseidet, ezek még jobb színben tűntetik fel a vállalkozásodat.

  1. A megosztás ereje

Érdemes az egyes blogbejegyzésekhez különféle gombokat is hozzáadni, amik lehetővé teszik, hogy egyetlen kattintással megoszthatóvá váljon a tartalom az egyes közösségi média felületeken. Ezzel a módszerrel még több emberhez eljuthat a tartalmad és egyúttal a webshopod kínálata.

  1. Blogbejegyzés mint poszt téma

A blogbejegyzések remek témái lehetnek az egyes posztoknak a közösségi média platformokon. Valahányszor új blogbejegyzés kerül fel az oldaladra, oszd meg Facebookon, Instagramon vagy bárhol, ahol a márkád jelen van.

  1. Ingyenes, de néha megéri költeni rá

A blog egy kiváló ingyenes marketing eszköz, amivel rengeteg vásárlót lehet megszólítani. Természetesen a még több eléréshez érdemes Facebook vagy Instagram hirdetést is igénybe venni. Ha pedig úgy érzed, hogy nincs időd rá, vagy egyszerűen csak szeretnéd kiszervezni a blogírást és az online marketinget, keress minket és együtt még sikeresebbé tesszük webshopodat.

 

Fotók: pexels.com