Mennyibe kerül egy ügynökség?

2018-01-17
2018-01-17 eszter

Mennyibe kerül egy ügynökség?

Házon belüli marketing vagy marketing ügynökség?  Mennyibe kerül egy marketing ügynökség?

Ha még mindig nem egyértelműek a fenti kérdések, és nem tudod, hogy a vállalkozásoddal melyik irányba indulj, cikkünk segíthet neked.

Egyre több vállalkozás választ marketing ügynökséget, hogy segítsen nekik a szükséges eredmények elérésében az állandóan megújuló marketing trendekkel.

Mit csinál egy modern marketing ügynökség?

A marketing ügynökségek általában 7 fő területet fednek le. Ezek együtt képzik az egységes marketing stratégiát.

1. Képzés és tanácsadás

Az egyik fő feladata egy ügynökségnek, hogy az ügyfeleknek segítséget, tanácsadást nyújtson egy személyre szabott marketing stratégia kidolgozásában.

2. Tartalomgyártás

A modern marketing magában foglalja a saját tartalmakat. Ezek lehetnek: blogbejegyzések, cikkek, a közösségi média bejegyzések, vagy promóciós e-könyvek, stb.

3. Közösségi média, SEO és tartalom marketing

A tartalom akkor hatékony, ha a megfelelő célközönség találkozik vele. A siker kulcsa a blogolás és a közösségi média kombinációja. Ami szintén elősegíti a SEO-t.

4.Kattintás alapú hirdetések (PPC)

A cél, hogy Google Search hirdetésekkel a keresések első oldalán legyél, a Facebook hirdetéseid pedig a legrelevánsabb látogatókat érje el a legolcsóbb áron. Ez viszont nem történik meg az egyik napról a másikra. Ezeket a kampányokat gondosan kell menedzselni, finomhangolni, hogy a kattintásonkénti költség (CPC) alacsony, míg a kampány eredménye magas legyen.

5. WEB fejlesztés

Egy ügynökségnek általában van egy csapat webfejlesztője és grafikusa. Ezzel pedig profi segítséget tud nyújtani a weboldalad kialakításában: jobb keresési eredmények, magasabb konverziós arányok.

6. E-mail marketing

Mit tegyünk a több ezer információ kéréssel, és e-mail érdeklődéssel, ami a weboldalról érkezik? A megoldás: célzott e-mail marketing kampány. Ez nem egy egyszerű e-mail írása és elküldése. Az ügynökség sok időt tölt az adatok különböző vásárlói típusokra történő szegmentálásával, hogy a tartalom releváns legyen az egyes személyek számára.

7. Analytics

Analitika nélkül nincs kampány. Az eredmények mérése nélkülözhetetlen. Az ügynökségeknél az adatelemzők órákat töltenek az internetes elemzéssekkel, az átkattintási arányokkal, a kattintási díjakkal és egyéb mutatókkal. Létfontosságú információkat kapunk, amelyekre szükségünk van, hogy egyre jobb kampányokat készítsünk!

De nézzük az árakat!

Mennyibe kerül ez házon belül?

Házon belül egy nagy, szakértő marketing csapat létrehozása magas költséget jelenthet. Ahhoz, hogy ugyanazt a minőségű munkát és szakértelmet kapjuk, mint egy ügynökséggel szükségünk van: tartalomgyártóra, egy szakemberre, aki a kulcsszavakat elemzi, egy copywriterre, aki a blog írás mellett ért a html vagy css kódokhoz, egy grafikusra, egy programozó csapatra, egy PPC szakemberre, stb. Ez akár 5-10 személyt is jelenthet, ami jelentős beruházás.

Miért érdemes ügynökséggel dolgozni?

  • Az ügynökségi díjak a házon belüli marketing csapathoz képest jóval kedvezőbbek lehetnek. Egy durva számítás szerint, az éves ügynökség díj hasonló árban mozog, mint egy marketing szakember fizetése.
  • Egy ügynökséggel együtt dolgozni több marketing ember szakértelmét biztosítja különböző tudományágakban.
  • Továbbá, ha egy ügynökséggel dolgozol, nincs infrastruktúrával kapcsolatos alkalmazotti költséged, mint például a képzés, szoftver licencek, iroda stb.
  • Az erőforrásaidat az alapvető üzleti funkciókra összpontosíthatod, míg az ügynökségi partnered a legújabb marketing technikákat használja, hogy valós értéket érjen el a vállalatod számára.

Épp ügynökséget keresel, vagy váltanál? Keress minket bizalommal!

Kövess minket, ha szeretnél még több értékes marketing tippel gazdagodni!